REKLAMACIJE, POVRAT I ZAMJENE

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Robu će, po primitku zahtjeva za jednostrani raskid ugovora, preuzeti naša dostavna služba u što kraćem roku, bez odgode.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, umanjen za troškove povrata, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili artikle koje su premet navedenog raskida ugovora.

U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe.

Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77. ZZP); otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe I slično, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja I funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova I dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Odgovornost za materijalne nedostake

Materijalne nedostatke riješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

1.1. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove dostave i otpreme a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod (bez troškova dostave).

1.2. Ako vraća raspakirani proizvod koji nije koristio i originalnu ambalažu kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod umanjenu za 50%.

1.3. Ukoliko je proizvod korišten, prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Ako je kupac naručio proizvod koji je naručen isključivo za njega nema mogućnosti povrata proizvoda, osim u slučaju reklamacije proizvoda.

  1. Prodavatelj određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon što mu ga kupac vrati.
  2. Proizvod koji bude oštećen te proizvod koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u proizvodu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.
  3. U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

 

POVRAT I ZAMJENA ROBE
Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih proizvoda niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije I kesice u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata opreme, odjeće I obuće po kutiji I kesama se ne smije ništa lijepiti ili pisati, te ista roba ne smije biti nošena izvan kuće, jer takve proizvode nećemo prihvatiti za zamjenu ili povrat.

(1) Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Naručene proizvode je moguće zamijeniti za isti proizvod druge veličine ili drugi proizvod (ili proizvode) u roku 14 dana od zaprimanja paketa.

Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti broj tekućeg računa, ime i prezime osobe ili kopiju kartice). Ukoliko odustanete od kupovine prije slanja paketa i prije obrade Vaše narudžbe te ukoliko ste platili kreditnom karticom tada se povrat sredstava odvija na način da kartičarskoj kući šalje zahtjev za storniranje transakcije.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članak 76., trgovac mora najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.

Trošak zamjene proizvoda snosi kupac u iznosu od 10,00 eura koliko iznosi trošak povrata proizvoda (5,00 eura) te trošak slanja novog proizvoda (5,00 eura).

Trošak dostave povrata proizvoda snosi kupac u iznosu od 5,00 eura.

Prije svakog povrata ili zamjene robe, molimo Vas kontaktirajte nas na info@leone1947.hr

ponedjeljak-petak od 09:00 – 16:00 h.

REKLAMACIJE
U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju u Leoncino d.o.o.  e-mailom, telefonski ili pismeno.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Leoncino d.o.o.. nadoknadit će kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.

Reklamirana roba do potpunog plaćanja ostaje Vaše vlasništvo.

Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.

Kontakt:
Leoncino d.o.o.
Hrvatske republike 17b, 31000 Osijek
e-mail: info@leone1947.hr